UMAR 1001 RAHSIA LELAKI


UMAR 1001 RAHSIA LELAKI






HARGA PASARAN
RM 289 (SM) / RM 299 (SS)

HARGA KAMI
RM 220 (SM) / RM 230 (SS)

++ FREE POSTAGE

SMS/WHATSAPP <NAMA PRODUK> HANTAR KE 018-3114212


Umar 1001 Rahsia Lelaki mengandungi herba terpilih untuk kesihatan lelaki. Khasiatnya telah diperakui mujarab dalam memperbaikki sistem dalaman badan serta memperbaiki sistem pengedaran darah dalam badan kita. Herba-herba serta bahan-bahan yang digunakan adalah yang terpilih serta terbaik masakini.
Banyak testimoni terkini menunjukkan Umar dapat menambahkan seri kulit, memperbaiki sendi-sendi dan urat saraf, menambahkan tenaga dalaman untuk lelaki serta pelbagai penyakit dalaman dan luaran. Yang paling penting, kesihatan kita akan semakin baik dan terjamin jika menggunakan Umar 1001 Rahsia secara konsisten serta mengikut cara-cara yang betul



Khasiat Umar 1001 Rahsia Lelaki


Melancarkan peredaran darah dan membuang angin
Meningkat keinginan seksual(tenaga kelakian)
Menguatkan sistem peranakan lelaki
Meningkatkan hormon lelaki
Memekatkan air mani dan menyuburkannya
Mengatasi masalah cepat pancut (pra ejakulasi)
Meningkatkan kekuatan, tenaga, daya tahan, nafsu dan fungsi seksual
Menguatkan sistem pertahanan badan
Membantu dalam membina dan menguatkan otot serta sendi-sendi
Membantu mengurangkan selera dan mempercepatkan pembakaran lemak
Mengatasi masalah prostat dan kencing tak lawas
Mengelak sembelit dan membantu memperolehi sistem pencernaan yang baik
Membekalkan tenaga dan mengelakkan kelesuan
Baik untuk pertumbuhan kulit, tulang dan gigi
Menenangkan fikiran






Siapa Yang Patut Guna



Mereka yang malu mengemukakan masalah kesihatan dan seksual mereka, walau kepada doktor sekalipun.
Lelaki yang hendak kuruskan badan atau nak maintain berat badan ideal.
Mempunyai masalah dalaman seperti lemah syahwat, kekurangan air mani, mati pucuk dan lain-lain penyakit berkaitan lelaki.
Mengidap masalah dan penyakit berkaitan kulit.
Mengalami ketidakstabilan hormon menjelang andropause.
Mengalami fasa dingin semasa bersama isteri.
Mengalami penyakit berkaitan sendi dan tulang.
Lain-lain lagi...


Kandungan Umar 1001 Rahsia Lelaki


Psyllium Husk
Asam Jawa
Kolagen Marin
Ekstrak Garcinia Cambogia
Saw Palmetto
Muira Puama
Tongkat Ali
Tribulus Terrestris
Ashwaganda (Ginseng India)
Biji Labu
Epimedium
Macca.



Cara Guna Umar 1001 Rahsia Lelaki

  1. Campurkan 1 sachet Umar 1001 Rahsia dengan 180 ml air biasa
  2. Kacau hingga sebati dan sedai untuk diminum
  3. Sehari untuk satu sachet
  4. Ambil sebelum sarapan
  5. Amalkan selama 3 bulan berturut-turut untuk kesan terbaik



Testimoni Pengguna


Saya alami masalah buang air besar serta susah untuk tidur.. Mula2 isteri saya yang menggunakan Umaira. Dia mengidap kencing manis dan darah tinggi. Setelah nampak perubahan ketara pada dirinya, saya pun terasa ingin mencuba Umar pula. Memang berkesan, setelah 3 minggu menggunakan Umar, saya dapat buang air dengan lebih selesa serta tiada masalah tidur lagi.
~Ahmad Zamli, Baling~

Setelah 6 bulan berkahwin, isteri saya selalu bermasam muka setelah kami bersama. Faham-fahamlah apa sebabnya.  Setelah saya diperkenalkan dengan Umar oleh jiran saya, masuk kotak ketiga saya guna, saya mula dapat merasakan perbezaan pistol saya.  Isteri saya juga mengakuinya dan jarang lagi bermasam muka setelah kami bersama. Umar memang best, hidup Umar.
~Hosni, Kota Bharu~

Badan saya selalu kepenatan jika berjalan.  Kadang-kadang rasa tenaga sudah kehabisan jika menaiki tangga lima ke enam langkah.  Tapi setelah menggunakan Umar, saya rasa badan semakin sihat serta dapat naik tangga tanpa rasa penat seperti sebelumnya. Saya akan terus gunakan Umar jika terus diberikan rezeki oleh Allah.
~Haji Yaakob, Perlis~

Saya dah hampir 2 tahun mengalami sakit-sakit sendi serta masalah urat saraf.  Nak pergi masjid pun terpaksa gunakan tongkat.  Tapi setelah menggunakan Umar sebanyak 3 kotak, alhamdulillah saya tak perlu gunakan tongkat lagi untuk ke masjid.  Kesihatan saya semakin baik dan rasa macam muda semula. Terima kasih Umar.
~Pakcik Deraman, Penang~

Saya mengalami masalah tidak tegang dan kekurangan tenaga kelakian semasa bersama isteri disebabkan masalah kencing manis.Setelah mengambil UMAR selama 5 hari prestasi saya bertambah dan alat kelakian saya sentiasa bangun apabila diperlukan.Memang hebat UMAR ini. Syukur pada Allah kerana masalah yang merunsingkan saya kini selesai.Rasanya cukup sedap membuat saya tidak jemu.
~Yahya Othman, Johor~



Perhatian!!

Tidak sesuai bagi wanita yang mengandung.
Bagi yang mengidap penyakit kencing manis atau darah tinggi – ambil 1/2 sachet sehari untuk permulaan.
Hendaklah diminum 2 jam selepas ambil ubat hospital.


Dapatkan Produk Original
Pastikan logo ini ada gambar Kak Ton, Nombor siri dan latar belakang berhologram berwarna keemasan untuk produk Original




HARGA PASARAN
RM 289 (SM) / RM 299 (SS)

HARGA KAMI
RM 220 (SM) / RM 230 (SS)

++ FREE POSTAGE

SMS/WHATSAPP <NAMA PRODUK> HANTAR KE 018-3114212